Pojem rezilience – ozdravění – jeho vývoj – 30 minut
- ADHD ve spojení s rizikovým chováním - 40 minut
- Syndrom CAN definice – 20 minut
- Fyzické týrání – způsoby, Shacking child syndrom, rizikoví dospělí, rizikové situace (spouštěče),rizikové děti, možnosti rozkrytí ve škole, způsoby řešení a přístupu – 60 minut
- Psychické týrání – způsoby, aktivní podoba psychického týrání, pasivní podoba psychického
týrání, rizikoví dospělí, rizikové situace (spouštěče), rizikové děti, možnosti rozkrytí ve škole, způsoby řešení a přístupu – 40 minut
- Zanedbávání – způsoby, zanedbávání v souvislosti se školní docházkou, záškoláctví (promyšlené,
impulzivní, spouštěče, možnosti předcházení záškoláctví), zanedbávání ve výchově, zanedbávání v základních potřebách, rizikoví dospělí, rizikové situace (spouštěče), rizikové děti, možnosti rozkrytí ve škole, způsoby řešení a přístupu – 50 minut
- Sexuální zneužívání – způsoby, stádia sexuálního zneužívání, nutnost psychiatrické diagnostiky a péče, rizikoví dospělí, rizikové situace (spouštěče), rizikové děti, možnosti rozkrytí ve škole, způsoby řešení a přístupu –60 minut
- Spor o dítě – střídavá péče a její vliv na vývoj dítěte, sekundární viktimizace, typické projevy
chování dítěte, možnosti řešení v rámci školy – 30 minut
- Munchausenův syndrom (by proxy) – charakteristika, typické projevy chování dítěte v tomto syndromu, důvody vedoucí k syndromu, rizikové matky, možnosti řešení – 30 minut
- Spojitost výše uvedených forem CAN s nespecifickými poruchami chování – opoziční vzdor, antisociální porucha chování, krádeže, lhaní, záškoláctví, útěky a toulky – 40 minut